Når du har udfyldt tilmeldingsformularen (findes øverst til højre på hjemmesiden her) og den er blevet godkendt af administrator, vil du modtage en mail med link til betaling af kontingent.
På udvalgte torsdage ml. 17-19 afholder vi intro aften, hvor der altid vil en instruktør til stede. Selv om du måske allerede har været ude på en tur eller godt kender til stand up paddling bør du møde op til sådan en aften. Du får her introduktion til vores udstyr og vores lokale. Efterfølgende kan du komme på vandet. Tjek vores kalender.
Vi har boards, padler og veste, så du skal blot medbringe tøj som må blive vådt og skiftetøj. Hvis du har en våddragt er det fint.
For at blive medlem af Bellevue SUP & Surf skal du melde dig ind (brug knappen øverst til højre) og herefter deltage i 3 klubaftener. Her bliver du ordenligt præsenteret for klubben, møder andre nye medlemmer og instruktører, får viden om udstyrsregler, sikkerhed, håndtering af klubbens udstyr samt reglerne for strand og lokale samt optimerer dine basale SUP-færdigheder.
Der er klubaften hver torsdag kl. 17-19
Efter minimum tre klubaftener får du lov at købe nøglebrik til klubben og kan komme som det passer dig bedst. Vi opfordrer dog altid til at man tager ud flere samlet. Benyt evt vores facebookgruppen hvis du ønsker at samle flere på et bestemt tidspunkt.
Hvis din indmeldelse falder tæt på ferieperiode, forsøger vi at give en samlet intro hen over en weekend hvis muligt. Da vi er drevet af frivillig arbejdskraft, kræver det dog, at der kan findes ledig instruktør.
Klubaftener er hver torsdag ml. 17-19.
Vi bruger Holdsport som administrationssystem og hvert år midt februar udsendes der en kontingentopkrævning inde fra Holdsport. I mail du modtager vil der være link til betaling. Hvis du vælger at udfylde betalingskortoplysninger, vil kontingent automatisk betales til Holdsport.
Hvis ikke kontingent betales indenfor betalingsperioden (1. marts) så lukkes nøglebrik og man slettes automatisk som medlem af foreningen og skal udfylde ny inmeldelsesblanket for fornyet medlemskab. Ligeledes koster det kr. 300,- i administrationsgebyr at få låst sin nøglebrik op igen.
Når du har fået introduktion til foreningen, vores udstyr samt vores regler og endvidere været på vandet, så kan du få en nøglebrik til lokalet, så du kan komme og gå som du ønsker. Det er Carsten fra bestyrelsen som håndterer nøglerne. Nøglebrikken betales via indmeldelsesgebyr på kr. 300,-.
Hvis du mister din nøgle er det vigtigt at du gør en fra bestyrelsen opmærksom derpå så snart du opdager det. Hver nøgle er nummereret og vi lukker for bortkommende nøgler så de ikke kan bruges hvis de findes af andre.